Friday, December 7, 2012

Nereden cikti bu isim

Blogun ismiyle ilgili hikayeyi hic anlatmamisim sanirim bugune kadar...

Singapur'a ilk tasindigimiz zamanlardaydi, bir yandan ev ararken bir yandan da gecici olarak kocakisisinin patronunun evinde kaliyorduk o zaman. Evi ilk gordugumuzde "oo super iki katli bahceli ev mis gibi" dedik ama ilerleyen gunlerde anladik ki cehennemin dibindeymis ev! Adanin bir ucunda mahrumiyet bolgesindeymis resmen. Sonuc olarak aksam yorgun argin eve kendimizi atiyorduk ancak, gezme tozma hak getire.

Aksamlari yorgunluktan sizip kaldigimiz yerde de internetten dizi izliyorduk. Iste o siralar sardik "1 Erkek 1 Kadin" izlemeye. Hatta Star'da degil baska bir kanalda yayinlaniyordu pek populer degildi o zamanlar. Neyse sonuc olarak o siralarda bol bol izleyip bayilmistik 1 erkek 1 kadin dizisine, bolca kendimizi bulduk sanirim onlarda :)) Hatta o kadar hosumuza gitmisti ki blogun ismini koyarken o diziden esinlendik. Daha dogrusu ben kivranirken blogun ismi ne olsun diye, kocakisisi "bir adam bir kadin" olsun iste hem sonucta bizi anlatmayacakmisin deyiverdi.

Nerden cikti bu eski hikaye derseniz, bayram degil seyran degil hani :)
Birkac haftadir evdeyiz her turlu filmi diziyi izledik bitti demistim ya. Iste izleyecek birsey bulmakta kitlik cekince aklimiza yine bu dizi dustu ve yeni bolumlerini izleyelim bari dedik.
Ne iyi etmisiz birkac gundur uzun zamandir hic gulmedigim kadar guldum. Isin ilginci de dizideki diyaloglara mi guleyim yoksa bizdekilere mi bilemedim.

Dun aksam izledigimiz bolumde  Ozan ile Zeynep aile terapistine gidiyorlar, orada turlu cesitli tartismalar atismalar falan... Bunun uzerine benim cenem duramadi tabii;

Ben: Cok iyiymis ya :) Acaba biz gitsek aile terapisine neler neler cikar?
Kocakisisi: Ne cikacak kan cikar!
B: ......
K: hahahahaha

Bayagi bir egleniyoruz yani ;)

Guzel gecsin Cuma gununuz ve haftasonunuz...


dipnot: hakikaten acayip bir insanim oylesine alakasiz birsey yazmaya niyet edip oturdum, yaza yaza bunu yazdim, harbiden sirazem kaydi :)

6 comments:

  1. İsim uymuş size, daha ne olsun:)
    Çok nadir de olsa ben de izliyorum onları:)

    ReplyDelete
  2. Biliyorum o diziyii zeynep çok şeker doğal bi insan :D

    ReplyDelete
  3. Kaptan'ın Zehir Defteri ne guzel kullanici ismiymis seninkisi :))

    Neyse ki kan cikmadi sorun yok ;)

    Semi hakikaten uydu ;) Severek izliyoruz, yani cok izlemiyoruz da su ara iyi geldi yine... Cogu sacma sapan diziye gore daha bir kaliteli geliyor bana.

    Pembe kereste bence de :)
    Bazi hareketlerinde sasip kaliyorum aa bende boyle yapiyorum diye, kadinlar hep birbirimize benzesiyoruz sanirim ucundan kiyisindan :))

    ReplyDelete
  4. aaa diziyi seviyorum ama hiç aklıma gelmemişti sizin ismin aynı olduğu:)) güzel fikir ama:)

    ReplyDelete
  5. Judy o zaman denk geldi, uydu da, eh bizde hemen kendimize adapte ettik :)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails