Wednesday, December 19, 2012

Iyi haberlerim var

"Sessiz Carsamba" yok bugun, zira guzel haberlerim var sessizlik yakismaz bugune.
Icimden bagira bagira sarki soyleyip dans etmek geciyor :)
Kocakisisinin tahlil sonuclarini aldik bugun, temiz cikti cok sukur.
"Insan illaki dogdugu gunde mi dogumgununu kutlamali" diyor. Bugunmus onun dogumgunu :))
Bana ise erken gelen dogumgunu hediyesi, hemde hediyelerin en guzeli.
Ve iyi guzel haberler yavas yavas, birer birer geliyor...
Kara bulutlar dagiliyor cok sukur :)



Arayip soran, destek olan, dualarini bizden esirgemeyen herkese cok tesekkurler...
Insan en cok boyle zamanlarda anliyormus baskalarinin desteginin degerini :)


Gunun sarkisi da kucukkardesten...

16 comments:

  1. Çok geçmiş olsun sevindim sizin adınıza..evet dostu düşmanı hasta olduğunuzda yada dara düştüğünüzde anlarsınız benim anladığım gibi..Allah size dert yüzü göstermemesi dileği ile sevgiler

    ReplyDelete
  2. cok cok cok sevindim!
    oh be a-h iste simdi guzel bir oh cekmek yakisir size.
    cok sukur :)

    ReplyDelete
  3. Gözünüz aydın!
    İyi ki doğmuş o halde:)

    ReplyDelete
  4. Çooooook sevindim...
    Sonuç beklemenin, endişenin, korkunun ne demek olduğunu öyle iyi bilirim ki :( Allah bir daha göstermesin, bununla bitsin, yeni yıl size hep güzel şeyler getirsin...

    ReplyDelete
  5. çok sevindim gözünüz aydın birbirimizi bire bir tanımasak da paylaşmak ve güzel haberler duymak gerçekten insana iyi geliyor. Sağlıklı nice güzel yıllara

    ReplyDelete
  6. Gözlerim dolu dolu yazıyorum bunları sana.
    Çok sevindim! Çooooook! :)))
    Geçmiş olsun kuzum, H'ye çok selamlarımı ilet ve bi' daha kendini bayıltacak şeyler yapmamasını rica ettiğimi söyle...çok rica ediyorum :)
    Şahane haber, beklediğimiz haber!
    Teşekkürler habersiz bırakmadığın için.
    Öperim :)

    ReplyDelete
  7. Gözünüz aydın, bir daha böyle tedirgin bekleyişler içine girmezsiniz inşallah. Bir daha yaşamamak için de gönlünüzce kutlayın bence bu günü :))

    ReplyDelete
  8. Hepinize coook tesekkurler guzel dilekleriniz icin :)

    ReplyDelete
  9. Çok çok geçmiş olsun, çok sevindim tahlillerin iyi çıkmasına :)
    Doğum gününüde kutluyorum yürekten...

    ReplyDelete
  10. çok geçmiş olsun :) booool sağlıklı yılar

    ReplyDelete
  11. gözünüz aydın... geçmiş gitmiş olsun :)

    ReplyDelete
  12. Cok sevindim. Nice guzel gunler gecirmeniz dilegi ile <3

    ReplyDelete
  13. çok sevindimmmmm....
    doğum gününüz kutlu olsun o zaman,
    işte bayram bu:)))

    ReplyDelete
  14. hepinize cok tesekkurler guzel desteginiz icin :)

    ReplyDelete
  15. hiii çok sevindim canım arkadaşımm

    ReplyDelete
  16. Aslicim sagolasin, valla bende cok sevindim anlatamam :))

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails