Tuesday, January 24, 2012

Ejderha yilina da girdik bakalim

Normal yilbasi kutlamalari yetmezmis gibi iki yildir burada ayriyetten Cin yeni yilini kutlar olduk :) Resmi olarak tavsan yilini bitirip ejderha yilina girmis bulunuyoruz, hani ne ise yarar, normal yildan nasil bir farkliligi olur bilemem ama hepimizin ejderha yili kutlu olsun :)))


Tabii ejderha yili falan anlamayan bizim icin bu yilbasi kutlamasi ekstradan iki tatil gunu ve bol bol dinlenmek demekti. Bahanesi ile uc haftadir sure gelen kuflenme ve temizlenme sorunsalimizi sonlandirdik. Kuftu mantardi derken tum isleri tamamlayip huzura ulastik :))

Uzun haftasonunun en guzel degerlendirilmis anlarindan biri de bir suredir planladigimiz ama firsat bulup gidemedigimiz Turk restoranina gidip simit ile kahvalti etmekti :)



Gectigimiz hafta memleketten soguk hava ve kar yagisi haberlerini alirken ayni zamanda burada ki uzun soluklu muson sezonu son buldu cok sukur.

Birden bire sicakligin 25 dereceden 35 dereceye yukselisi bizi soluksuz biraksa da tum camasirlari kurutabildigim icin ve kuflerden kurtulacagim icin sonsuz sevincliydim, sicak havaya gik bile demedim onun icin.

Cin yili, ejderha yili derken bu haftasonu da havuz sezonunu acmis bulunduk boylece :)
Hayat normale donuyormu ne :))










Birde "Totoro" (My neighbour Totoro) izledik kendimizden gectik, hala daha cocuguz hic buyumeyecegiz sanirim :) Nasil guzel nasil eglenceli bir Japon animasyonu. Adamlarin 88 yilinda yaptigi animasyonun boylesi guzel olusu sasirtiyor. Cocuklarin enerjisine bayildim :)))











Uzunca bir tatil olurda ben mutfakta is cevirmezmiyim ;)

Dolapta beni bekleyen kayisilar mis gibi bir kayisili tart haline donusup midemizi senlendirdiler :)))









Bitmek bilmeyen haftasonunu boylece ozetleyerek sonlandirdiktan sonra saate gozum kaydi ki gece yarisi olmus bile, yarin sabah isler beni beklemekte :(

Haydi bakalim saglik sihhat, mutluluk ve sans dolu bir ejderha yili diliyorum herkese.
Ejderhaniz bol olsun :)))

14 comments:

  1. Totorooo, bayılırım o filme, ben de Totoro'nun sırtında uça uça kırların bayırların üzerinden gezmek isterdim. O minik boy totorolar da ayrı bir şirinlik abidesi. Ama en sevimli şey sanırım Mei idi:)


    Çamaşırların kurumasına çok sevindim, güzel bir ejderha yılı olsun inşallah:)

    ReplyDelete
  2. Asyalı hatunlar bu sene hamile kalmak için yarışacakmış...ejderha yılında doğan çocukların başarılı ve zeki olacağına inanıyorlarmış..hepsi aynı anda zıplamasın da..:))))sana da mutlu ejderha yılları canım..

    ReplyDelete
  3. Judy biz en cok kedi otobuse bayildik, nasil guzel birseydir o oyle puf puf, keske olsa da binsek :)))
    Camasirlarin kurumasi da resmen kutlanacak bir olay haline geldi artik bizim evde :))

    Nihan zaten her daim hamile ki bunlar :D mubarekler dogurmuyor yumurtluyor sanki :)) Cin'in nufusu neden fazla ben buraya gelince anladim, hatunlar hep hamile hep hamile :)

    ReplyDelete
  4. Totoro mu bayılırım o çizgifilme ve oradaki karaktelere.
    Zaten o adama da ayrıca hayranım. Nasıl güzel işlere imza atmış. Tavsiye ederim bir ara fırsatını bulursan "Spirited Away"i izle. Oradaki karakterler de inanılmaz bir hayalgücünün ürünü.

    Ejderha yılınız da kutlu olsun.

    ReplyDelete
  5. gezenti izlemistim spirited away'i birkac yil once ama nedense hic sevmemistim ben onu :( biraz fazla urkutucu ve depresif gelmisti sanirim, birde o domuzlar falan beni irrite etmisti nedense. Ama haklisin bu adam cok iyi isler yapiyor ;)

    Seninde ejderha yilin kutlu ejderhan bol olsun :)) O ne demekse!

    ReplyDelete
  6. Açıklıyorum: Ben bir Maymun'um sevgili A-H:) Kendilerini zaten pek sevimli bulmakla birlikte bir de araştırdım gördüm ki bu ejderha yılı maymunlara pek iyi gelecekmiş. bir kere daha sevindim ki maymun olduğuma sorma gitsin. Şaka yapmıyorum, hakkaten sevindim :))

    BU arada Totoro MUHTEŞEMDİR. Ama ben bir de Kiki's Delivery Service'i tavsiye edeyim o zaman sana. Yine aynı yönetmen Miyazaki'nin. İnan en az Totoro kadar harikadır. Olur da izlersen Kiki'yi hep beni hatırla, çünkü o süpürgeli ufak cadı benim:)) tart da harika görünüyor bu arada, ellerine sağlık:) sevgiler...

    ReplyDelete
  7. A-H benim Çin burcum da ejderha, bana bir getirisi olacak mı acaba bu yılın ejderha yılı olması, ne diyor oradakiler:D

    Ayy bizim de bayramlar bitti, çok sıkıntılıyım. Ne güzel gelmiştir o tatil şimdi:/

    Havaların ısınmasını çok kıskandıım. Gerçi bizdeki kar da çok güzeldi. Gönlümce koşup oynadım. Tekrar gelicek diyolar bakalım:D

    Totorooo^^ Miyazaki'nin tüm filmlerine hayran olduğum gibi bu da baş tacımdır. 2008 yapımı Ponyo da sevimlilikte ileri seviye bir filmi. İzlemediysen bir bak derim:)

    Kayısılı tartı önce pizza sandım:D Off kilo aldım, bundan sonra yemek postlarını açmıcam canım çekiyo>_<

    Bitti yorumum. Sevgiler:D

    ReplyDelete
  8. Ben bu yazida en cok simitli kahvaltiya takildim!! Algida secicilik iste :) Taaa Singapurlarda simit bul ben allahin Maltasinda bulamayayim...Cok hem de cok kiskandim...

    ReplyDelete
  9. Ben bu yazida en cok simitli kahvaltiya takildim!! Algida secicilik iste :) Taaa Singapurlarda simit bul ben allahin Maltasinda bulamayayim...Cok hem de cok kiskandim...

    ReplyDelete
  10. zero gecemizi guzellestirdin :))) isten cikip eve gelir gelmez izlemeye aldim Kiki'yi :)) Sen cadi ol ben kesinlikle konusan kara kedi olmaliyim :D
    cok tesekkurler tavsiye icin bayildik inan ki ;)

    bu arada bende maymunum ama iste senin gibi pozitif bakamayip her seferinde ne maymunu ya daha beter bir hayvan yokmuydu bana denk gelecek diye soyleniyorum :))
    ama simdi ejderha yili maymunlara iyi gelecek dedin ya sevindim :)

    ReplyDelete
  11. Joy oradan yildiz bilimci falan gibi mi gorunuyorum yahu :D senin ejderha ile iliskin nasil olacak inan ki hicbir fikrim yok :))
    hem bu isler oyle kolay degilmis yahu bu yilki su ejderhasiymis, bunun topragi, tahtasi, havasi ve metali de ayriymis falan filan!! Cinli zirvasi iste :)))
    Ponyo da izlenme listesine alinmistir hemen ;) sagolasin, opuldun cok

    lily of the valley hakikaten algida secicilik :) kusura bakma yahu simit falan dedim, ama iyi ki soluksuz yutup fotografini cekmeyi akil edememisim birde fotograf koysaydim daha beterdi :/
    bu arada simiti yapan cafenin sahibi de Turk, burada neyi ozledigimizi cok iyi bildigi icin yapiyor zaten ;)

    ReplyDelete
  12. Burada da Turk restoranlari var hem de sahipleri Turk ama ne yazik ki onlar daha cok Maltalilar ne sever diye calisiyorlar :(

    ReplyDelete
  13. lily of the valley sanirim orada Turk cok yok cunku burada Turk sayisi biraz fazla diye talep de fazla oluyor. Zaten simit menude yok sadece Turk musteriler bilip istiyor :)))
    Bence sen bu fikri oradaki Turk restoran sahiplerine bir soyle ;)

    ReplyDelete
  14. Totoro "can"dır. Bir filmin bu denli güzel olması ve insan ve doğa'nın ilişkisi inanılmaz keyifli işlenmiş. Sanrım her dem
    seyredilmesi ve üzerine düşünülmesi gereken bir film.

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails