Monday, January 10, 2011

Ben yaptim oldu

Kendimizi eve kapayip inzivaya cekilince haftasonu, kocakisisi surekli mutfakta dolandi durdu :) Hatta durmadi surekli birseyler yedi :)

Bahanesiyle uzun suredir buzlukta benim pisirmemi bekleyen "rice ball" lar pisirildi, afiyetle yutuldu, sadece bu fotograf kaldi geriye :)


Rice ball yani pirinc topu uzakdoguya ait bir cesit tatli, pirinc unundan yapilan hamurun icine fistik ezmesi dolduruyorlar ve susama bulayip kizartiyorlar. Ben dondurulmusunu almistim denemek icin, yaptim oldu, cok da guzel oldu :)

Herkese boyle tatli bir hafta diliyorum...

dip not: Insaf ya her ayakkabimi vurur bir insanin ayagini, ve her giyistemi vurur. Yine topuklu ayakkabi giydim bugun, yine paramparca ayaklarim, dort yarabandiyla donermi normal bir insan evladi eve!! pes diyorum size ayakkabilar pes...

9 comments:

  1. Yalnız değilsin cancağızım:))
    Şu alemde benim ayağımı rahat ettirecek bir ayakkabı icat edilmemiş, yalnız topuklusu değil en çarık gibi olanı, botu postalı bile vuruyor yahu, özel bir tür müyüz acaba:)))
    Ay o tabağa öldüm, üstelik diyetteyim. Böhüüüüüüüüüüü:(((

    ReplyDelete
  2. Aynı sorun bende de var:)) Ben de pes diyorum vallahi ayaklarıma :)) Bir karış kadar bez şeklinde olup kesilerek kullanılan bantlardan aldım, orada varsa siz de alın, vuran yerin ebadına göre ayarlamak iyi oluyor :))

    ReplyDelete
  3. Leylak Dalı anlamadim gitti vallahi, bulamadim bir yolunu cildiracagim bana topuklu giymek haram oldu :(
    benimde diyete baslamam gerekecek bu tatlilardan sonra :/

    serpil valla herkes ayni dertten muzdarip, ben anlamadim ki bu topuklu giyen ablalarin hepsi nasil giyiyor, nasil vurmuyor ayaklarini :(
    binbir cesit bant aldim banamisin demiyor, yakinda ayagi komple bantlayip giyecegim ayakkabiyi :D

    ReplyDelete
  4. Yumi yumi yum yum :)
    Ellere sağlık!
    Kuzum, insan zarfa koyar da yollar, o kadar mı cimrisin be?
    En nihayet al-dım! :)
    Hehehehe :)
    teşekkür ettim, yarın ofise götürcem, panoma asıcam!
    Görmemişin ..... olmuş, tutmuş panosuna asmış yapıcam :)
    Öperim.
    O rice ball'ları yirim ben yirim! :)
    Muzları da, dondurmayı da! :)
    Hatta sosu da parmağımla sıyırır bitiririm!
    Ay, karnım acıktı, gidip kendime bi'şiler hazırlayayım :)

    ReplyDelete
  5. ellerine sağlık, ve alnımdan öpmen için sıradayım.:))

    ReplyDelete
  6. Ella, kuzum postakarti dedigin seyin guzelligidir o, zarfa girmez uzerine pulu direk yapistirirsin, o haliyle gezer bir suru yeri sonra ulasir ulasacagi yere ;)
    ben hep postakartlarinin ucu kenari kivrilmisini severim, yasanmisligi vardir onlarin :)
    Ama illaki israr edersen bir sonrakini zarfa koyar gonderirim :))

    Nihan memniyetle opuyorum o zaman :D

    ReplyDelete
  7. Ucu kıvrık üstü çizik kartın ofisimde panomu süslüyor şu an :)
    Begonvilimin kartıyla yanyana :)
    Nihanımın Kardaki Kız'ı da her iki monitörümün de üzerinde, gelen geçen benim çalışma alanımı yan gözle süzüyor :)
    Ne şanslıyım ya, öperim kuzumu! :)*

    ReplyDelete
  8. valla sanslisin kuzum ne diyeyim, yoksa sen onun icin mi isten cikamiyorsun bir turlu :D

    ReplyDelete
  9. Hehehe :)
    Sanırım kendimi ofise bağlamanın her yolunu buluyorum :)
    Hani üç-beş kartım daha olsa, ofiste yatacağım diye korkmaya başladım :)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails