Thursday, December 2, 2010

Advents kalender

Advents kalender yada Advent calender, sanirim ozledim seni...
Icinden cikacak kucucuk cikolata oldugunu bile bile sabirla ertesi gunu beklemeyi... yada tum kurallari hice sayip hepsini birden tek tek ayni gunde acip yemeyi...


Aralik geldi bile biz anlamadan ve her yerde boyboy yeni yil yansimalari, birkac zamandir gozume takiliyor internette advents kalenderler.

4 koca yil, istemeden alismisiz demek ki. Sogugunu degil ama binbir cesit cikolatalarini delice ozledigimi itiraf etmeliyim sanirim :) Hele hele yilbasi zamanlarinda...

3 comments:

  1. AdventsKalender Tr'de hiçmi yok ya :( Bende bulamıyorum. Bendeki hastalık ve beni dürten şeyse illlaaaa 24 ü kaçamak yapıp açıcam :D

    ReplyDelete
  2. :) bekleyebileceğimi hiç sanmıyorum. Hepsini aynı gün yerdim ben içindeki çikolataysa :)

    ReplyDelete
  3. Kon-Tiki sanirim yok, ben hic gormedim simdiye kadar. Insanimiz daha henuz yilbasi ile Christmasin farkini ayirt edememis durumda, advents kalender nerden olsun ;)

    Yesim valla cogunlukla oyle oluyor :) Cikolata bu sabredilirmi hic ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails