Friday, October 29, 2010

Atam yine izinde bunlarin hepsi!

Yok Atam yok akillanmayacak bu millet baksana her firsatta bayram seyran deyip isten kaytariyorlar. Yok Cumhuriyet bayramiymis yok zafer bayramiymis… sanki tas atmislar da kollari yorulmus gibi! Butun isi yapan sen, zamaninda zorlugu ceken sen, bayram seyran ilan edip yan gelip yatan millet. Kaldi ki senin ardindan laf edenler bile var laf aramizda, ne durzuler var hayatta degil mi?

Bir benim (birde koca kisisi tabii) calisan bu Cumhuriyet bayraminda da, bak memlekettekilere kesin gezip tozma planlarindadirlar bugun hepsi. Ya alisveris, ya piknik, ya da haftasonuyla birlestirilmis kucuk bir kacamak gezi…

Kiskaniyormuyum? Yooook canim onu da nerden cikardiniz, hic bile…

Blog ahalisi Cumhuriyet bayramimiz kutlu olsun :) Daha nicelerine ulasacagiz insallah…

Cekmeyenlere, cekemeyenlere, ici kaldirmayanlara da gelecek yuzyillar boyunca “kapak” olsun biricik Cumhuriyetimiz!

16 comments:

  1. Valla şekerim, haklısın. Sazan 10'da uyandı, az sonra Maya'sının yanına gidecek.

    Valla yorgunum be A'cım, zaten çalışacağım haftasonu.

    H kişisine sevgilerimi ilet, öperim...

    ReplyDelete
  2. seninde bayramın kutlu olsunn :)
    mm bu ay Atatürk ile ilgili bir kompozisyon yarışması vardı ona girmedim iye hala ona yanıyorum açıkçası şuan :P 3gün tatil dersen sorma ne gezeceğiz ne gezeceğiz :P testler boy boy A-Hciğim :)

    ReplyDelete
  3. O zor günleri bizler ancak hayal edebiliriz. Asla yaşayanlar kadar bilemeyiz ülkenin neler atlattığını. Böylesine zor kazanılmış bir mücadeleden sonra borçlu olduğumuz insanlara layık olabilmek için bir tek hedefimiz olmalı; ülkemizi korumak, birlik ve beraberliğimizi tehlikeye atacak eğilimlere karşı çıkmak. Başta Atatürk'e, silah arkadaşlarına ve ülkemiz için emeği geçen herkese sonsuz minnet ve saygı...

    ReplyDelete
  4. Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun... :)

    ReplyDelete
  5. Sazanim Maya yi benim icin de koklamayi unutma ;) madem haftasonu calisacaksin dinlen bakalim o zaman :)

    çizimdefterinin çizeri yahu ne uzunmus senin ismin oyle :D sen simdi testleri hallet sonra gezersin bol bol ;)

    Begonvilli Ev aynen oyle :)

    Melly sagol senin de :) bu arada ben seni ilk kez goruyorum galiba? ya da animsayamadim mi ki :/

    ReplyDelete
  6. Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun ve sonsuza kadar sürsün...

    ReplyDelete
  7. Hmm, bilmem kii, ben izliyorum normalde senin blogunu, yazılarını da okuyorum.. Hatta yorum yapmışlığım bile vardır... :)

    ReplyDelete
  8. İçin rahat olsun kuzuum ben de çalıştım bugün:) Tatil falan bize uğramadı valla :)

    ReplyDelete
  9. Bayramımız kutlu olsun canım. Aydınlık ve refah dolu nice 87 yıllara... Ayrıca tatlım hava o kadar soğuktu ki evden dışarı çıkamadım bile :( Dediklerinde haklısın elbette bütün zorluklara katlanıp bize bu günleri armağan eden Ata'mızın hakkını ancak Cumhuriyete sahip çıkarak ödeyebiliriz. Sevgiler...

    ReplyDelete
  10. YAŞAMIN KIYISINDA oyle olsun insallah :)

    MeLLy baskasiyla karistirmisim seni :D bloguna girince anladim senin sen oldugunu ;)

    Aferim Lou ;) bak icim rahat etti simdik bir ben degilmisim diye ;D
    kizim radyo yan gelip yatma yeri! mi calisacaksin tabii ki ;D

    Yeşim ne guzel dilekler bunlar ;) Elimizden geleni yapiyoruz diye dusunuyorum ben kendimce :) Umarim bir ise yariyordur...

    ReplyDelete
  11. bayramımız kutlu olsun...
    okuduğum en keyifli bayram kutlama yazısı bu:)
    sevgiler,kolay gelsin çalışkan türk vatandaşı:)

    ReplyDelete
  12. Ben de çalıştım ama :(
    Yalnız değilsin kuzum.

    Haklısın, evet, alayına
    ''Kapak Olsun'' :)

    Bayramımız kutlu ve mutlu olsun.

    ReplyDelete
  13. CEPAYNASI biraz kliselerin disina cikmak lazim degil mi ;) arada geliyorlar bana boyle :)

    Boncukçu hepimizin :)

    Ella tamam sende kategori disisin ;) zaten bir biz kurtaracagiz dunyayi degil mi :)))

    ReplyDelete
  14. Ay aşkossun, ben karıştırılacak kız mıyım allaasen haaa! :p

    ReplyDelete
  15. MeLLy haklisin vallahi ne diyeyim :D olmaz bir daha ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails