Wednesday, October 6, 2010

100 Numara ve diger detaylar

Ben ha yazdim ha yazacagim derken haftasonundan bu yana Carsambayi bulmusuz yine :) Bitmiyor dunyanin isi ben anladim, anladim da neye fayda, babamiz Sabanci degil sonucta :)

100 numara ne alaka simdi derseniz, tabii ki tuvalet anlaminda yuz numara degil bu ;) Eskiden oyle birsey vardi tuvalete 100 numara denirdi, neden acaba? Her neyse konuya doneyim ben, tam tamina 100 tane izleyicim olmus benim - OLEYYY :) Gerci ben bunu yazmayi uc gundur kafamdan gecirip de bir turlu yaziya dokemeyince birkac kisi daha gelmis, efendim hos geldiniz sefalar getirdiniz, beni pek bir mutlu ettiniz :)

Ben bu blog isine basladigimda hic dusunmuyordum birileri cikar benim yazdiklarimi okur, yorum falan yazar, hatta uc bes gun yazmayinca "heyoo nerdesin bacim sesin solugun niye cikmiyor" diye sorar falan... Hatta kuzenlere mail atmistim, yahu ben blog actim kendim calip kendim oynamayayim, arada izleyin beni diye. Hakikaten hic beklemiyordum bunlari, hala daha saskinim aslinda :)

Yani sozun ozu, bilmem hosunuza gidiyor okumak diye, bilmem ayip olmasin diye veya yanlislikla :D izlemeye aldiniz ama iyi yaptiniz, zira beni pek bir sevindirik ettiniz.

Efendim gelelim gecen zamanin hesabina, haftasonu planladigimiz hicbir yere gidemedik bir tembellik ve yorgunluk hasil oldu herneyse ancak yine bol bol oyuna vurduk kendimizi :) Hafta sonu oynadigimiz oyunlarin acisi cikarcasina da calismaya giristik, isten kafamizi kaldiramiyoruz ne yazik ki bu hafta :( Durum boyle olunca size yeni mekanlar ya da acayip yiyecekler anlatamiyorum tabii ki - affiniza siginiyorum, en kisa surede gezip tozup yeni yeni yazilar yazicam, valla kendim icin istiyorsam ne olayim :))))

Bende dedim ki haftasonu oynadigimiz biricik oyunumuz "Railroad Tycoon" u anlatayim. Hani su acik arttirmada kocakisisinin almak icin cilgin bir mucadele verdigi oyun :) Yani oyun severler ekran basina, sevmeyenler sizde bir oynasaniz nasil seversiniz var ya ;)



Oyunumuz tren yolu isletmeciligi... Verilen haritada - ki ne yazik ki Amerika haritasi, Turkiye haritasi olsa cok daha hos ve anlamli olabilirdi bizim icin - sehirler arasinda tren yolu yaparak sehirlerde bulunan mallari nakletmek amac. Ama oyle kafaniza gore yol yapip mal tasinamiyor tabii ki, bunun icin gerekli donanima, firsata ve en onemlisi de paraya ihtiyac var. Isin en kotu tarafi baslangicta hic parasiz basliyorsunuz oyuna. Her parasiz insanin yaptigi gibi banka kredisine ihtiyac duyuyorsunuz tabii ki :) Eh bankaya borc yapinca da normal olarak elini veren kolunu kurtaramiyor. Onun icin cok dikkatli ve para getiren yatirimlar yapmak gerekli, yoksa batiyorsunuz (tipki koca kisisinin battigi gibi) :)

Oyun oldukca eglenceli bir oyun, biz cok sevdik. Yaklasik olarak 5-6 saat aliyor yani uzun haftasonu geceleri icin birebir ;) Iki kisi oynama imkani var ve eglenceli oluyor iki kisi, ancak illaki heyecan olsun, kapisma olsun diyorsaniz en az 4-5 kisi oynamakta fayda var.

Uzun lafin kisasi kesinlikle tavsiye ettigim bir oyun, eger bizim gibi platform oyunlarina bayiliyorsaniz ve guzel bir oyun ariyorsaniz kacirmayin derim ;)

Birde inanilmaz guzel resim veriyor bu oyun ya :) Haritadan dolayi sanki hersey uc boyutlu gibi :)) Iste size yaptigimiz tren yollari ve kucuk kasabalarimizdan birkac ornek...





5 comments:

  1. Her blogger aynı hislerle başlıyor ve sonra şaşırıyor. Acaba başladığımız her işte, kendimize inanmadan, potansiyelimizi mi kısıtlıyoruz? Bak 100. izleyicinden nerelere götürdün beni.
    Oyunlar konusunda cahilim, o konuda ne desem yalan :)

    ReplyDelete
  2. abim marklin trenlerinin aşığı, bu oyunu görse aklını kaçırırdı herhalde:)))

    ReplyDelete
  3. Aneeeam :)
    O tam bizlikmiş.
    Çuf çuuuf! Hehehehe :)
    Bayılıyorum bu tip oyunlara.
    Çok samimi söylüyorum; oyunla bitecek ömrümüz.
    Ne zaman 10-15 dakikayı boş bir araya getirsek oturup oyun oynuyoruz ya, büyümeyeceğiz vesselam.
    Bu arada eniştemin verdiği mücadeleye değmiş gibi görünüyor, fotoğraflar çok cici :)

    ReplyDelete
  4. Aslı cok alcak gonulluyuz diyelim ona :))) Nerede senin Polyanna? yine kayip galiba su gunlerde ;)

    cemo sagolasin ;)

    Judy bir oyun bu kadar mi sirin olurmus dedirtti bize :) Bak iste fikri vermesi benden, hani abinin dogumgunu falan hediye aramakla ugrasmazsin artik :)))

    Ellam dertle tasayla bitecegine omrumuz oyunla bitsin degilmi ama ;)
    Biz cok tuttuk bu oyunu, dedigin gibi mucadeleye degdi. Ayrica benim fotograf cekme sevdam yuzunden oyuna baslayamiyoruz bir turlu :D

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails