Thursday, June 3, 2010

Bi gidesim varki sormayin

Daha geleli uc ay oldu buralara, ama hizimi mi alamadim nedir, oyle bir gidesim varki sormayin. Nereye mi? iste onu bilmiyorum... Bahardan desem burda mevsim hep yaz. Cozemedim isin sirrini. Sadece gidesim var, atlasam bir tekneye gecsem ucsuz bucaksiz denizleri seyrede seyrede yesil, mavi, turkuaz kiyilari. Saclarim ucussa ruzgardan, yuzume tuzlu sular vursa... Yada eski pusku bir sehrin sokaklarini dolasirken dusunsem acaba kimler yasamis buralarda, ne hayatlar ne anlar yasanmis. Sarilsam fotograf makinama resimlesem sokagin kiyisindaki kucucuk bitkiyi yada eski catlak bir duvarla pasli trabzanlarin uyumunu... Yada dunyanin 8 harikasindan birini gorsem mesela, gorunce hayrete dussem, cok begensem ve desem kendi kendime kaderimizde bunu da gormek varmis diye...

Gorunen o ki gezi plani yapmak gerek, yeni yeni yerler gormek gezmek gerek. Cok ulke var cevrede kesfedilmeyi bekleyen, bir suru macera ve hikaye var daha bizi ve bizim tarafimizdan yazilmayi bekleyen. Tasinma ve terlesme telasem bitti herhalde, bavul toplamaktan korkmamaya basladigima gore.
Gezmek, gormek, yasamak lazim hayati hazir vakit varken.
A.

2 comments:

  1. e hadi ben hazırım,gidelim.

    ReplyDelete
  2. vallahi bende hazirim Nihan ;) dun o hevesle hizimi alamayip ilk resmi tatil icin gezi ayarladim :D

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails