Wednesday, June 30, 2010

Acele acele

- Inanilmaz yogunum su aralar onun icin sesim solugum cikmiyor, cikamiyor :( Ama cok guzel haberler ve gelismelerle geri gelecegim yakinda :) umarim... Hani hep "dokuz ayin carsambasi bir araya geldi" derler ya benim birkac yilinki bir araya geldi sanirim.

-Bir onceki yazimda (Bulutlarin ustunde) bir video eklemistim, zannedersem video youtube uzerinden oldugu icin yasaklar ulkesi Turkiye'den gorunmuyor :( Turkiyeden gorebilen yada sayfayi goruntulemeyen varmi? Sadece o girdi mi sorunlu yoksa butun blog mu anlayamadim henuz :( Yorum yazin ki anlayayim :)

-Sevgili ailem, cok cok coook yogunum su aralar sizi unuttum sanmayin :) Biz iyiyiz endiseye gerek yok :) anacim tipki istedigin gibi kafayi kiriyorum calisirken :P

-Nihan mail adresi sormus bir ara suslu puslu ekleyecegim de vakit olmadi ;) Lazim olursa, iletisime gecmek isterseniz diye buyrun;
biradambirkadin@gmail.com

A. kacar...

13 comments:

  1. Dear A-H,

    Bu elektronik posta adresini sağ kolona kalıcı yerleştir :)
    Yarın her türlü matkap ihtimaline karşı bir sunum hazırlamışım... sunum sonrası imzalı fotoğrafımı istemezlerse a-ha buraya da yazıyorum. O derece :)
    Hahhaa.
    İsterse uzay mekiği kalksın sunumum esnasında farkına bile varamıcekler :)
    Şaka bi yana şekerim 3 gündür üstünde çalıştığım İngilizce sunumu dün gece PL saati ile 02:00 den 05:00'e dek bir temize çekmişim...
    Şimdi bakıyorum bakıyorum sunuma diyorum dün gece sarhoştum da ben mi hatırlamıyorum.
    Uykuzusluk + ilaçlar hakikaten kafa yapıyormuş :)
    Şahane olmuş maşallaaaaa. Nazar değmesin.
    Ben mi hazırladım bunu diyorum, inanamıyorum.
    Duanı eksik etme :) Bi' atlatsam şunu başka da bişi istemiyorum.
    Senin yaptığın gibi olacak. Ne iştir anlamadım.
    Görüntülü ama telefonla!!!! sunum yapacağım :)
    Hakkaten bi garip nan bunlar :)

    Yours faithfully,
    Ella
    Hahhahaaa :)

    ReplyDelete
  2. dün bende bütün blogun görünmüyordu.ama dediğim gibi sorun bendeydi sanırım.video zaten görünmüyor.blogda sorun yok.yani bendeki sorun bitmiş olacakki görebiliyorum.mail adresi çok iyi oldu.:))

    ReplyDelete
  3. A-H ben de göremiyorum videoyu e yazık ki :(

    ReplyDelete
  4. Ella super olacak sunumun sen hic endise etme ;)
    hem unutma ki cikan matkap ne kadar buyuk olursa o kadar ise alinma sansin artiyor :))
    bol sans, bekliyoruz guzel haberlerini ;)
    Bu arada yan kolona koymak icin adresi suslu bisey hazirlicam simdik vaktim yok :))

    Nihan anlasiliyor ki videodanmis :( ama videonun orjinalini buldum az sonra onu ekleyecegim ;) o kadar harika bir video ki insanlarin izleyememesi cok kotu, umarim bu ikinci ekleyecegim calisir.

    Lou ekliyorum yeni videoyu, 10-15 dk ya hazir olur, denersiniz izlemeyi bi ara vaktiniz varsa ;)

    ReplyDelete
  5. Günlerden sonra bloglara şöyle bir bakayım dedim. Senin yazını kendi yazım sandım. Al benden de o kadar....
    Zihirli değnek bu hatunlar çalışa! diyerek kafamıza mı dokundu ayağımıza mı dolandı bilmiyorum...
    Bende de güzel gelişmeler varrrr:):)
    paralel hayatlar.
    öperimm

    ReplyDelete
  6. Videoyu bende göremiyorum :( Ama evi tut-tum :) Öpttüüümmm...

    ReplyDelete
  7. Ordaaa bi ablam varmış uzaaaaktaaaa... Aman yahu bir şeyi söylemeyip uzaktan gösterince sinir oluyorum... Neler çeviriyorsun yine??? Yarın konuşmaya çalışırım, bacılar kahvaltıya geliyor keh keh :D Abla yaa böyle uzun süre görüşmediğimiz zaman bi ablam bile olduğunu unutuyorum sadece burdan konuşabilmek ne acı... ayrıca video görünmüyor aynı deep purple videosu gibi... Seni seviyorum, kendine dikkat et... -aylak- kardeşin B.

    ReplyDelete
  8. NzN valla sen yine guzel dedin sihirli degnek falan, ben o kadar pozitif olamiyorum hic :) bizim oralarda "poposuna neft yagi surulmus gibi" derler :)))

    Sazan cok sevindim evine hayirli ugurlu olsun :)
    yahu degistirdim videoyu yenisi de mi gorunmuyor :( fesubhanallah....

    ReplyDelete
  9. Kucuk kardes seni cok seviyorum :) sen her ne kadar bir ablan olmadigini dusunsende var ;) ama su aralar biraz yogun iste naparsin :))
    Aylakligin tadini cikar, zira benim yasimda isten gucten bayiliyorsun gordugun gibi :(

    Aramaya calisacagim sizi bugun, goruselim siz tatile cikmadan ;)
    Simdi gitmem lazim sinavim var hahahaha - kurtulamadim lanet sinavlardan...

    ReplyDelete
  10. Blog tüm güzelliğiyle görünüyor.:)

    ReplyDelete
  11. O.K.A.- MAVİ TUTKU cok tesekkurler,
    bak mutlu oldum simdi :)

    S.Ella son yorumunu yayinlamiyor bu blogger :( valla bak benim sucum diil ona gore.
    Ama ben sana diyeyim kaptin sen bu isi hic merak etme ;)

    ReplyDelete
  12. Kolay gelsin bu kadar yorulduğuna değsin inşallah.Youtube a gelince tamamen gitti evet.Ne de olsa biz böyle yasaklara alışkınız hiç farketmiyo bile bünyemiz.Video gözükmez ise sen bize anlatırsın biz anlarız.Yakında internet de yasaklanır duman usulü anlaşırız artık.Tüh keşke bende kısa bir blog adı seçseymişim.dumanla adımı yazmak bile çook zaman alır:)

    ReplyDelete
  13. Ruhgezgini sagolasin, degecek umarim bakalim bekliyorum simdilik sonuclari ;)

    videonun gorunmemesine gercekten uzuldum, youtube degil orjinalini indirdim bilgisayarima yukledim yine de calismadi nedense :( bulutlarin ustunde adli bir film var ya onun Teomanin sarkisi esligindeki cok guzel bir videosuydu, belki gormussunuzdur bile.

    yasaklara gelince Grrrrr, neden boyle olduk biz yahu, ozgurluk demokrasi deyip deyip herseyi yasakliyorlar, bu ne rezalet :( cok sinirliyim cok

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails