Wednesday, May 5, 2010

Sacma sapan bisey


Basim catlayacak gibi agriyor... Bin tane yapmam gereken is var surekli erteleyip duruyorum. gunlerdir birsey yapmiyorum, basbayagi bildigin bisey yapmiyorum. Ise gelip, oturup, eve gidiyorum oylesine. Ya depresyondayim yada menapozda - erken degilmi ama ya! Tum bu tatsizligim yetmezmis gibi simdi birde nereden cikti bu bas agrisi? Sabah beri oturdugum yerde buldugum her turlu seyi okuyorum, gazetelerin sacma sapan haberleri, kose yazarlari, yemek tarifleri, her turlu konudan binbir cesit blog hikayeleri... ve her birini okuyup gerek sinirleniyorum, gerek huzunleniyorum, gerek guluyorum... Oysa benim cok calismam lazim cooook. Okumam gereken isle ilgili hicbirseyi okumuyorum ama, yada yazmam gerekenleri yazmak istemiyorum.

Bir kac zamandir hep aklimda zaten, SIKILDIM mi yaptigim isten? (dedim ya bu kelime kucuk harf goturmuyor diye) cok kosup cabuk yoruldu derler boylesine bizim orda. Yoruldummu yoksa? Icimde bir isteksizlik, bir hevessizlik... birde bu sacma sapan bas agrisi yokmu. Beynimi esir aldi, tum hucrelerime isledi. Su anda sadece haykirmak, bagirmak, vizildanmak istiyorum. Of kimsede yokki cevremde bunu yapabilecegim. Bir tek ofisde yanimda oturan kizin aptal doldurulmus hayvancik oyuncaklari var karsimdan bana bakan. Cesitmisin nesin kardesim mecburmuyum ben senin sacma sapan domuzcugunun anlamsiz suratini gormeye hergun? Kaldi ki essek kadar hatunsun ne halt isin var boyle anlamsiz seylerle...

Goruldugu gibi tam cekilmez modumdayim, halbuki sabah ne guzel yardim sever sosyal kelebek modumdaydim. Pimi cekilmis bomba gibiyim. Hic ama hic cekilmem boyle zamanlarda. Tanri korusun herkesi benim gazabimdan su anda :D Noldu hersey o zirva grup toplantisindan sonra mi oldu? yok yok sabah sabah metroda beynime vuran klima yuzunden oldu - bak deli gibi basim agriyor dusunemiyorum bisey. Ben en iyisi gidip bir majezik cakayim, benim halimden ancak o anlar...

A.

1 comment:

  1. Ah A. ah. Bak işte sen de aynı durumdaymışsın. Kaç gündür bende aptal aptal oturuyorum...Kafayı yiyeceğim en sonunda anneme döv söv beni dersin başına otuttur dedim xD Ama kadıncağız bu işi zevkle yapamadan hasta oldu, hem de benim yüzümden! Aptal aptal oturmanın tasası içinde kendimi hasta ettim, sonra da ona bulaştırdım... Evde iki tombul sümük bombası modunda geziyoruz...Sonumuz ne olacak onu da bilemiyorum artık hayırlısı. Bu arada kötü bi haberim var sana...Bi ara söylerim... B.

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails