Thursday, May 6, 2010

Ask bu kadar guzel mi anlatilir :) Benimde olsun...

Dunku sacma sapan sevimsiz havam dagildi gitti cok sukur. Oluyor arada bas agrisindan ne dedigimi bilmiyorum :) Bugune iyi ve guzel bir modla basladim, gerci yine uykusuz bir gece gecirdik ama bu seferki farkli. Uykusuz gecenin sebebi sevgili ekmek makinamizdi :) Ilk ekmek denememizi yaptik ve ekmegin olmasini beklerken saat yine gece yarisini gecti. zaten ben ne zaman bu gece erken yatayim desem mutlaka bisey cikiyor. Tam uykuya dalmisken makinanin "bip" lemesiyle ayaga firladik tabii ki. Ay ama o kadar eglenceli ki anlatamam :) Tabii ki ilk sefer oldugu icin heyecanla ve hevesle tunedik tepesine zavalli aletin. Hele evimizin erkegi gorulmeye degerdi kucuk cocuk gibi :) butun gece ekmek makinasina yapisti neredeyse, hic gozunu ayirmadi... "Aaa karistiriyor" "Aaa hamur sismeye basladi" "Aaa nasil tombul oldu" "Bak kenara yapisti orda kaldi" "Ay cok guzel kokuyor, mis gibi ekmek olacak"... gibisinden bin turlu replik. Aslinda ben en cok onun o cocuk gibi davranislariyla eglendim, gozunu kirpmadan saniye saniye izledi herseyi deli insanim benim :) Ne yazikki fotograflarini cekemedik ilk ekmegimizin, ama sabah ilk is kahvaltida tadina baktik, inanilmaz guzel olmus bundan sonra disarida ne oldugu belirsiz ekmekleri almaya kesinlikle son. Yaklasik 3 saate tertemiz, saglikli, mis gibi ekmeginiz hazir. Bir sonraki sefere misir ekmegi deneyecegiz bakalim, olmazsa onun resimlerini cekerim.

Bu arada ekmek muhabbetine daldim konudan tamamen sastim... herzamanki gibi, halbuki ben ne anlaticaktim. Ask demistim degil mi... Porland inanilmaz cici bir kahvaltilik kolleksiyon hazirlamis, gorunce vuruldum, benimde olmali...
Kolleksiyonun ismini de "Kaya&Maya Aski" koymuslar, ne cici degil mi? Turkiyeye ilk ziyaretimde alip koymayi planliyorum bir koseye. Gerci herseyi alip kenara koyuyorum hani bir gun Turkiyeye donecegiz ya, hani birgun kendi evimiz olacak ya, hani hani hani.... Neyse umutsuz olmamak lazim, bugun iyi modundasin unuttunmu!


Ve iste o guzelliklerden en cok begendigim parcalari ekliyorum... resimleri porlandin sayfasindan indirdim, daha fazlasini gormek isterseniz burada.
A.



















































2 comments:

  1. Ekmek makinası mı? Ayyy en kısa zamanda bende kavuşmak istiyorum ona Allahım senden sürekli birşey istiyorum ama ne olur buseferde duy sesimi :D
    Ya bide porland'ın bu serisine bittim süper eğlenceli bişimiş bu görmemiştim daha evvel. Hani diyorum bigün bende hayal ettiğim yerde oturursam bende alırım belki :)
    Hayallerimiz, dualarımız pembe pembe rüyalarımız gerçek olsun inşallah A-H :)
    Sevgilerimle..

    ReplyDelete
  2. Kesinlikle cok basarili bir alet Nur inanilmaz memnunuz ve tum arkadaslarima tavsiye ediyorum. Turkiyede de vardi ben gordum birkac yerde ama biraz pahaliydi :( belki zamanla yayginlastikca fiyati duser.
    Insallah ruyalarin gercek olurda en kisa surede kavusursun sende sicacik misss gibi ekmeklere :)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails