Thursday, May 27, 2010

Ailenizle Yiyin


Inanilmaz guzel bir gun var Singapurda "Eat With Your Family Day" yani "Ailenizle Yemek Yiyin Gunu"... Cok hosuma gitti bugun, sirf bugune ozel isyerleri erken kapaniyor, insanlar evlerine erkenden gidiyorlar aileleriyle biraz daha fazla beraber olabilmek adina... Zaten asya ulkeleri bilinir ailelerine duskunlukleriyle, avrupalilar gibi degillerdir hic bir zaman. Hatta ben onun icin her zaman derim neyimiz avrupali asyaliyiz biz diye. Kesinlikle bu adamlarin kulturu bizimkine cok daha yakin. Ama bence bizdede olmali boyle bir uygulama, anne babalar evlerine erken gidebilmeli, sirf bir gun bile olsa ozellikle cocuklari ve esleriyle bir arada yemek yemek icin. Ne kadar onemlidir bizdede sofra kulturu, kutsaldir tum paylasimlar, gunun degerlendirmeleri, fikir alisverisleri hep sofralarda olmazmi.
Bizdede olmali boyle bir gun, nasil kacirmisiz biz bunu... derim.
Haydi ben simdi kacarim yavastan ki sofrada beraber olmak icin once birseyler pisirmek sart :)
A.

4 comments:

  1. Bi dakka ya!
    Bu her hafta 1 gün oluyor mu yanii????
    Dükkanların dışında kurumsal şirketlerde de uygulanabiliyor mu ??

    ReplyDelete
  2. yok NzN her hafta degil ne yazik ki yilda bir kere, bayram gibi birsey ;) ama uygulamanin mantigi cok hosuma gitti benim, tabii isten erken cikmak da fena degil yani.

    ReplyDelete
  3. Ee, yemekler soğudu, hava karardı, gözlerimiz yolda kaldı... Sen hala gelmedin?? Umarım ''Eat with your family'' gününde bizi bıraktığın gibi yalnız kalmamışsındır... Seni seviyoruzz :):)

    ReplyDelete
  4. B&N yada nam-i deger annem ve kardesim :D
    hala farkina varamadiginiz iki kucuk detay var hayatimizda birincisi ben artik evli bir kadinim :D ikinciside ne yazikki yaklasik 10bin km uzaktayim :D
    yani siz aksam yemegine beklerken beni ben ikinci uykuma gecmistim :P
    bende sizi seviyorum...

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails